wtorek, 20 sierpnia 2013

Dla zainteresowanych (Co się dzieje z Gigi!?)

Witajcie moje drogie czytelniczki! Otóż po stresujących i smutnych tygodniach dostałam okazje na spędzenie ostatniego tygodnia z moją siostrą. Zapewne wrócę w pon. do domu ale i wtedy moją głowę zaprzątać będzie szkoła. Obiecuje jednak, że znajdę czas i napiszemy razem z Mariką kolejne posty.
   Kilka słów do rozdziału 4 ( Będę słodzić)
   Marika cudowny rozdział. Udało ci cię bez naszego gadania, przekręcania ułożonego planu, ciągłych głupawek. Czytałam z zapartym tchem jak opowiadania innych autorek. Mam nadzieje że Wam  moje drogie też się podobało ale nie zażądacie żeby od tej pory to Marika jako jedyna prowadziła bloga ;) Dziewczyny ja wiem kto wyłonił się z cienia, a wy? Oj będzie się działo!!!


P.S. Prosimy o mnóstwo komentarzy ( może być też krytyka, gdyż M skarżyła mi się, że  brakuje jej konstruktywnego ochrzanu od góry do dołu) :D




Gigi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz