wtorek, 23 lipca 2013

Niebezpieczny list- Prolog

Usako!
     Co raz więcej wiesz, ale wydaje mi się, że nie wiele z tego rozumiesz. Choć możesz w to wątpić to ja nadal Cię kocham i pragnę. Chcę Cię całować, patrzeć w oczy i czuć Twój zapach. Słyszeć jak krzyczysz moje imię, gdy  jesteśmy  sami. Pamiętasz tę noc? Pamiętasz pałatki róż? Cienie rzucane przez światło świec? Przypomnij sobie jacy wtedy byliśmy szczęśliwi?
     Mam nadzieję, że wciąż mogę Ci ufać,a  obrączka, którą nosisz na palcu ciągle coś dla Ciebie znaczy.
     Wiem o nim. Nie wierz mu! Nie jest tym, za kogo się podaje. 

Twój Mamoru
P.S. Spal ten list.


Marika&Gigi

5 komentarzy:

  1. witam nowe autorki i cieszę się że będę mogła poczytać wreszcie kolejne opowiadanie w którym będzie występował Diamand bo jest on na równi moim ulubieńcem z Seyją więc czekam na pierwszy rozdział i życzę powodzenia i dużo weny no i oczywiście bardzo serdecznie pozdrawiam :))) fanka 12

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo jak fanka 12 witam serdecznie nową autorkę :D Opowiadanie jednym słowem CIEKAWE! Mam nadzieję że niedługo pojawi się kolejny rozdział. Życzę dużo weny i czasu na twoją twórczość :D
    Hana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za komentarze. Zapraszamy na kolejne rozdział. Jedna mała uwaga jestesmy we dwie :D.

    Pozdrawiamy
    Marika&Gigi

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, będę czytać :) Pozdrawiam i życzę dużo weny, Śliwka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy nowe duszyczki :D
    Widzę, że szykuje się U&*D, więc tylko czekać :)
    Pozdrawiam i życzę dużo (naprawdę dużo) weny i dobrych chęci.

    OdpowiedzUsuń