sobota, 16 listopada 2013

KONKURS XD ,, Zgaduj zgadula''



Moi drodzy dla wytrwałych i dociekliwych mamy konkurs, o którym informowałam już w komentarzu pod  Dreamlandem. Konkurs właśnie tego opowiadania dotyczy. Mianowicie wasze zadanie polega na poprawnym  zgadnięciu, o kim o ono jest. W następnych rozdziałach pojawią się wskazóweczki. Osoba, która pod trzecim rozdziałem zamieści poprawną i najszybszą opowiedz będzie miało prawo do wybrania paringu naszej jednorazóweczki. Zachęcam wszystkich naszych czytelników do wzięcia udziału XD

3 komentarze:

  1. ja już mogę powiedzieć że opowiadanie jest o Diamandzie he he he fanka 12 :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wezmę udział w tym konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że mój pomysł się wam spodobałXD Jednak przymominam, iż odpowiedź będzie liczyła się pod trzecim rozdziałem a do tego czasu możecie wiele razy zmienić zdanie co do paringu. :)))
    Chora ( :((( ) Gigi

    OdpowiedzUsuń