piątek, 27 grudnia 2013

Nowy rok to i porządki...

Kochani chciałam was poinformować o tym, co będę działać na blogu.
  1.      W tym tygodniu zakończę świąteczną jednorazówkę. Postaram się, aby post były krótsze, ponieważ wydaje mi się, że niektórym nie chciało się jej przeczytać. Związku z nią dziękuje Fance12 oraz Lence* za komentarze XD.
  2.      Postaram się o coś sylwestrowego na 31.12.2013r.
  3.      Zakończę także jeszcze w ten weekend III część wyzwania.
  4.      Zawieszam Dremland. Nie mam pomysłu ani chęci, aby pisać do tego rozdziały jedynie, jeżeli pojawia się głosy chcące o ciąg dalszy tej historii zrobię z tego jednorazówkę.
  5.       Związku z powyższym konkurs na głównego bohatera także jest odwołany, jednak nie zdradzę, jaki był to paring jedynie mogę poinformować, że żaden z podanych przez was nie był prawidłowy.
  6.      Na pocieszenie mogę zaproponować pomyśł, który naszedł mnie bardzo niedawno dokładnie piętnaście minut temu.  Bohaterowie będą przeżywali w nim wiele rozterek miłosnych. Dosłowny galimatias uczuciowy. Kto kogo kocha? Kto komu jest przeznaczony? Kto kogo wybierze? Czy miłość się spełni, czy ważniejsze będzie przeznaczenie? A może poznanie swoich dawnych żyć, historii świata oraz drugiego wymiaru od podszewki im pomoże? A może po prostu los sam im pomoże lub przeszkodzi? Chcecie wiedzieć, co będzie dalej? Piszcie swoje zdanie czy chcecie coś takiego przeczytać. ( Na wszelki wypadek podam bohaterów)

Usagi Tsukino- Czarodziejka księżyca o oraz księżniczka żyjąca na Ziemi. Wiek 17 lat. Kocha swoje cztery przyjaciółki jednak zazdrości im wolnego wyboru… Uczy się w liceum jest jedną z lepszych uczennic. Wydoroślała z dziecinnych marzeń i stała się zadziorną oraz pewna siebie młoda kobietą o wyjątkowej urodzie.

Selena- Matka Usagi. Królowa księżyca i była czarodziejka. Mieszka na księżycu. Poszukuje swoich przyjaciółek. Strzeże ważnej tajemnicy. Pragnie, aby przeznaczenie się spełniło. Jej przeszłość skrywa wiele tajemnicy i skandali. Czy Usagi je pozna?

Seiya Kou- Zakochany bez wzajemności. Mieszka na ziemi. Nienawidzi się z  Yatena jednym z swoich braci. Jest bardzo zżyty z Taikim. Przeznaczona jest mu Rei.

Taiki Kou- Jest zakochany w Ami. Pragnie, aby jego bracia się pogodzili. Pragnie powrotu z ziemi na Planetę Pachnących Oliwek.

Yaten Kou- Jest zakochany w Rei a przeznaczona jest mu Minako, którą darzy negatywnym uczuciem. Nienawidzi Swojego brata, ponieważ on nie chce się sprzeciwić ich królowej. Tak jak jego bracia nie poznał nigdy swojej matki.

Diamand- Czarny książę. Pragnący władzy nad kosmosem. Jest oskarżany o pewna tragedie. Wychował się na księżycu a jego opiekunką była babcia Usagi. Liczy sobie 100 lat jednak dzięki pewnemu silnemu zaklęciu nie starzeje się i nadal wygładza na 30 lat. Nigdy nie poznał swoich korzeni. Jego czarny charakter kratowało wiele wydarzeń. A może, kiedy zobaczy pewne oczy coś w nim pęknie? Przeznaczona jest mu Mohoto tak ustaliła jego opiekunka i matka dziewczyny.

Mamoru Chiba- Książe Ziemi. Jego wybranką jest Usagi. Kocha się w nim Rei. Pragnie śmierci Diamnda oraz odnalezienia jego matki o ojca.

7.      Dla dziewczyn, które często komentują mam na myśli Lenkę oraz Fankę12 zadedykuje pisana specjalnie dla nich jednorazówkę z powodu częstego udzielania się na blogu. Proszę was o wytyczne dotyczące tematu i bohaterów. 


   GIGI

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jeśli coś jest dobre to im dłuższe tym lepiej:)
    Co do Dreamlandu i nowych opowiadań- ja tam przeczytam chętnie wszystko:)
    Yaten zakochany w Rei, która wzdycha do Mamoru, a jest przeznaczona Seiyi:D Sasasa:D:D:D
    A jeśli chodzi o jednorazówkę to suuuper- czuje się zaszczycona:) Niech fanka12 najpierw się wypowie, a ja dopowiem swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się zgadzam z tobą Lenka dla mnie wszystkie te opowiadania są super a jeśli chodzi o długość rozdziałów to dla mnie proszę jak najdłuższe bo wtedy mam co czytać a jeszcze jak jest baaaardzo dużo naszego Di to aż sam uśmiech wchodzi mi na twarzy no i bardzo zainteresowało mnie to nowe opowiadanie chodź nie lubię i to bardzo Rei ale będzie w nim Seyia i Di więc to mi rekompensuje wszystko i z wielką chęcią będę na nie czekać i również śliczne dzięki za jednorazówkę więc czekam na kolejne rozdziały i nowe opowiadania i bardzo ale to bardzo dużo Di pozdrawiam :) fanka 12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o jednorazówkę to kiedyś na jednym z blogów czytałam opowiadanie, w którym Usagi była z Mamoru, ale, że był nudny jak flaki z olejem to strasznie męczyła się w tym związku. I tak nagle napatoczył się Di z którym zaczęła się w tajemnicy przed Mamoru umawiać. Niestety opowiadanie było zawieszone i tak sobie teraz pomyślałam, ze może coś w ten deseń.:)

      Usuń
    2. popieram Lenkę :)))))))) fanka 12

      Usuń
    3. Ok dziewczyny. Raz jednorazówka dla fanki i lenki. Pewnie będzie po nowym roku. Muszę nabrać weny i pomyśleć. Same rozumiecie.

      Usuń
    4. ok :)))))))))) czekamyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :)

      Usuń
  3. Ja nie komentowałam, bo nie miała zbytnio czasu, ale wiec, że czytam wszystko ;) Czekam na opowiadanie z punktu 6 bo zapowiada się ciekawie. Taka Moda na sukces, lubię to :D
    Świetny pomysł nad tym sylwestrowym opowiadaniem, sama o czymś takim myślałam - zwłaszcza, że nie wyrobiłam się by napisać świąteczne.
    Pozdrawiam i życzę dużo, dużo weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Śliwka rozumiem sama mam mało czasu na komentowanie, ale cieszę się, że czytasz i Ci się (mam nadzieje) podoba:))). Jednak każdy komentarz jest dla nas wielkim pokładem weny i energii do pisania. Mam nadzieje, że punkt szósty spełni twoje oczekiwania XD. Świątecznej jednorazówki także nie skończyłam zabrakło mi czasu ale mam nadzieje, że z czymś szampańskim pójdzie mi lepiej ;).
      Gigi

      Usuń