niedziela, 30 marca 2014

Mała organizacja ;)

     Kochane czytelniczki! Na wstępie chcę Was bardzo przeprosić za moją nieobecność.  Naprawdę nie miało to tak wyglądać, ale ostatnio mam poważne problemy rodzinne, a do tego musiałam trochę wszystko sobie przemyśleć po odejściu Gigi. Ale nie zapomniałam o Was i tęskniłam za pisaniem. Przez ten czas, gdy mnie nie było, nadrobiłam zaległości, napisałam kilka tekstów, rozdziałów, ale... życie sprawiło mi psikusa w postaci awarii laptopa. Dlatego też musiałam pożegnać się z napisanymi rozdziałami...( chyba zacznę zapisywać te rozdziały na pendrive, bo już drugi raz je tracę).
W każdym razie laptopa odebrałam dopiero wczoraj. Wracając do sedna sprawy... przemyślałam wszystko i naprawdę chcę dalej pisać, zresztą ja nie lubię zostawiać niedokończonych rzeczy, więc gdybym ewentualnie miała skończyć z pisaniem to po dokończeniu NL i jednorazówki ( tak, pamiętam o niej, choć jeszcze jej nie skończyłam, ale to zrobię :)). No chyba, że już żadna z Was nie będzie chciała tu zaglądać - wtedy faktycznie mogę się zniechęcić i przestać pisać.

Dlatego mam do Was pytanie: czy będziecie chciały jeszcze wchodzić na mojego bloga mimo odejścia Gigi? Przyznam, że na to liczę ;D
I oczywiście dziękuję za Waszą cierpliwość, za to, że tu zaglądacie, choć tak dawno nic się nie pojawiło. Jesteście wspaniałe ;*

P.S. Jeszcze dziś lub jutro powinien pojawić się rozdział xD

       Marika

8 komentarzy:

  1. No ja jestem jak najbardziej za moja Droga :*** Ale że mi nic wcześniej nie powiedziałaś?! Przecież się pytałam, co zamierzasz. No ale w każdym razie cieszę się że podjęłaś słuszną decyzje a ja będę mogła zobaczyć co się stanie dalej i że moja decyzja cię aż tak bardzo nie zniechęciła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, powiedziałam, że naprawdę życzę Ci jak najlepiej, więc Twoja decyzja nie mogła mnie zniechęcić, bo naprawdę lubię pisać ;* I cieszę się, że będziesz tu zaglądała ;)

      Usuń
    2. Jak ja mogłam nie zaglądać na bloga mojego kochania, którego pisałyśmy razem?! Mam nadzieje, że ty też będziesz do mnie zaglądała: masz tu linka jakby ci się zapomniało choć to pewnie nie możliwe z twoja wyśmienitą pamięcią
      http://pink-and-black-gigi-world.blogspot.com

      Usuń
    3. Nie, spokojnie już jesteś w ulubionych i najczęściej odwiedzanych ;D

      Usuń
  2. ja tu prawie codziennie zaglądam z myślą że wreszcie coś się tu pojawi zwłaszcza że strasznie napaliłam się na opowiadanie NL bo jest tam moja ulubiona para bohaterów U&D i dla tego cierpliwie czekam na kontynuację i nie odpuszczę sobie tego opka :)))))))))))) pozdrawiam fanka 12 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że nie zniechęciłaś się moją nieobecnością. Bałam się, że już nikt tu nie zajrzy ;)

      Usuń
    2. na Di zawsze będę czekać :)))))) fanka 12

      Usuń
  3. Oczywiście, że chcę, oczywiście, że będę:)
    Na NL to czekam i czekammmm...:) Nawet nie wiesz na jaki deficyt Di cierpię;P
    Też zaglądałam regularnie, bo nóż mogło się coś w kometarzach ciekawego pojawić:)
    I bardzo się cieszę, że zamierzasz na nowo ruszyć z pisaniem:)

    OdpowiedzUsuń